Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24/03): «Μονταζιέρα στα Τέμπη» – Σοκαριστικές αποκαλύψεις για το δυστύχημα


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24/03): «Μονταζιέρα στα Τέμπη» – Σοκαριστικές αποκαλύψεις για το δυστύχημα


Διαφ.


Οι κεντρικοί τίτλοι στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων για σήμερα, Κυριακή 24/3! Το Athensmagazine.gr σας φέρνει καθημερινά στο φως τα θέματα της ειδησεογραφίας, όπως αναδεικνύονται στον Ελληνικό Τύπο μέσα από την εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο.

Μείζον πολιτικό θέμα προκύπτει από την αποκάλυψη του «Βήματος» της Κυριακής! Το πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ που υπογράφει ο Βασίλης Λαμπρόπουλος με τίτλο «Μονταζιέρα στα Τέμπη» κάνει λόγo για αλλοίωση συνομιλιών του σταθμάρχη με μηχανοδηγούς στη Λάρισα, που «ξεριζώθηκαν» παράνομα από το σύστημα καταγραφών επικοινωνιών του ΟΣΕ, λίγες μέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Δείτε επίσης: Τέμπη: Τεχνικοί σύμβουλοι θα ερευνήσουν το σημείο όπου μεταφέρθηκε χώμα

Σύμφωνα με την αποκάλυψη, ο διάλογος που ακούσαμε λίγο μετά την τραγωδία (-Βασίλη φεύγω – Φεύγεις, φεύγεις) ήταν συρραφή δυο διαφορετικών συνομιλιών!

Όπως αναφέρει το πρωτοσέλιδο του «Βήματος», ο μηχανοδηγός που απευθύνθηκε στον «Βασίλη» για να λάβει το «πράσινο φως» της αναχώρησης δεν ήταν εκείνος της μοιραίας αμαξοστοιχίας, όπως είχε υποστηριχτεί τότε, αλλά ενός τοπικού δρομολογίου!

«Ποιος κρύβεται πίσω από το μοντάζ των συνομιλιών του σταθμάρχη και ποιος μπορεί να ήταν ο σκοπός της συρραφής των δυο διαφορετικών συνομιλιών πέρα από την ενίσχυση του επιχειρήματος περί ανθρώπινου λάθους;», αναρωτιέται το «Βήμα» της Κυριακής με το πρωτοσέλιδό του.

Η καταγγελία Γενηδούνια πριν από ένα χρόνο

Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως ανάλογη καταγγελία είχε κάνει πριν από περίπου ένα χρόνο και ο τότε πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train, Κώστας Γενηδούνιας μιλώντας στο Mega.

«Ακούγεται από χθες το βράδυ, πως ο μακαρίτης συνάδερφός μας είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει και τηλεφωνικά με τους μεγάλους μηχανοδηγούς στην περιοχή. Εάν αυτό ισχύει, για εμένα σημαίνει πως έχει κάνει και άλλη προσπάθεια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη, αφού είχε φύγει από τη Λάρισα» είχε δηλώσει αρχικά ο κ. Γενηδούνιας.

Στην συνέχεια ο ίδιος τόνισε πως έχει γίνει μοντάζ στα ηχητικά που έχουν δημοσιοποιηθεί. «Εδώ έχουμε κανονική ‘κοπτοραπτική’ στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών, είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ» επισήμανε.

Ο κ. Γενηδούνιας ερωτώμενος για τον λόγο που ισχυρίζεται πως έχει «κοπεί» ένα σημαντικό μέρος των ηχητικών, είχε απαντήσει: «Για να ενοχοποιήσουν τους ανθρώπους, για να πούνε ότι ‘φταίτε μόνο εσείς’».

«Είναι δυνατόν 8 με 10 ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού, που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής έρευνας, στο Youtube;» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γενηδούνιας.


Πηγή