Αττική: 50 προσαγωγές σε μεγάλη αστυνομική επιχείρηση για τη σύλληψη μελών εγκληματικής οργάνωσης


Αττική: 50 προσαγωγές σε μεγάλη αστυνομική επιχείρηση για τη σύλληψη μελών εγκληματικής οργάνωσης


Διαφ.


Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλες περιοχές της Αττικής, για τον εντοπισμό και τη σύλληψη προσώπων που ανήκουν σε μεγάλη εγκληματική οργάνωση.

Όπως αναφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, πηγές της ΕΛ.ΑΣ., έως αυτή την ώρα έχουν γίνει πενήντα προσαγωγές, ενώ φαίνεται ότι θα φτάσουν ή και θα ξεπεράσουν τις εξήντα.

Διαβάστε ακόμη: Κιλκίς: Εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα που διακινούσε λαθραία γεωργικά φάρμακα

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση για τη σύλληψη μελών εγκληματικής οργάνωσης στην Αττική

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, από τις έως τώρα προσαγωγές πρόκειται να μετατραπούν σε συλλήψεις περισσότερες από τριάντα.

Μόλις ολοκληρωθεί η επιχείρηση αναμένεται αναλυτική ενημέρωση από την ΕΛ.ΑΣ.

Απάτη-μαμούθ με πετρελαιοειδή: Πώς δρούσε ο Ιταλός που κατηγορείται – Είχε συλληφθεί πέρυσι για τον ίδιο λόγο

Νεότερες πληροφορίες που βγήκαν στη δημοσιότητα για την απάτη-μαμούθ με πετρελαιοειδή, σκιαγραφούν τον τρόπο δράσης του Ιταλού ηγετικού μέλους της εγκληματικής οργάνωσης, ο οποίος συνελήφθη στη Βάρκιζα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο 47χρονος κατηγορούμενος και συλληφθείς φέρεται να διέμενε στην Ελλάδα το τελευταίο χρονικό διάστημα και να έκανε πολυτελή ζωή.

Επίσης, φέρεται να ήταν τρίτος στην ιεραρχία της εγκληματικής οργάνωσης, αρχηγός της οποίας ήταν Ιταλός εφοπλιστής. Μάλιστα, είχε συλληφθεί και πέρυσι για την ίδια υπόθεση, αλλά αφέθηκε ελεύθερος, καθώς τα στοιχεία που έστειλαν οι Αρχές της Βενεζουέλας ήταν ελλιπή.

Ο τρόπος δράσης του Ιταλού

Οι λαθρέμποροι της εγκληματικής οργάνωσης, που ήταν αρχηγικό μέλος ο 47χρονος, σύμφωνα με τις Αρχές, είχαν δικά τους πετρελαιοφόρα πλοία ή ναύλωναν από ναυτιλιακές εταιρείες για να μεταφέρουν το αργό πετρέλαιο από τη Λατινική Αμερική.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αγόραζαν συσκευές αναγνώρισης και δορυφορικούς αναμεταδότες από παροπλισμένα πλοία που ήταν σε λιμάνια της Ινδίας και του Πακιστάν και τα τοποθετούσαν στα δικά τους πλοία, που φόρτωναν καύσιμα σε λιμάνια της Βενεζουέλας.

Μετά τον απόπλου τους και αφού έβγαιναν στην ανοιχτή θάλασσα, άλλαζαν την αναγνώριση και απενεργοποιούσαν τον αναμεταδότη. Έτσι χάνονταν τα ίχνη του δεξαμενόπλοιου, και το φορτίο περνούσε στην κατοχή τους.

Στη συνέχεια, το πωλούσαν σε συνεργάτες τους εφοπλιστές, εξαπατώντας τους νόμιμους ιδιοκτήτες του φορτίου καυσίμων.


Πηγή