«Δαίμονας» ανάμεσα σε Κάρολο και Κέιτ Μίντλετον: «Δεν αισθάνεται ενοχές…»
Μπορεί να παντρεύτηκαν και οι δύο μέλη της βασιλικής οικογένειας, αλλά η φιλία της Μέγκαν Μαρκλ και της Κέιτ Μίντλετον έχει γίνει “τοξική”, σύμφωνα με έναν βασιλικό εμπειρογνώμονα.
Από συγκεκριμένες επιλογές ρούχων μέχρι το όνομα του νέου brand της, η Δούκισσα του Sussex θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι στέλνει κάποια μυστικά μηνύματα στην Πριγκίπισσα της Ουαλίας.
Ο βασιλικός εμπειρογνώμονας Tom Quinn είπε στην Mirror: «Η Μέγκαν δεν αισθάνεται ενοχές για την Κέιτ Μίντλετον, γιατί πιστεύει ότι η Κέιτ θα έπρεπε να ήταν το μόνο άτομο στη βασιλική οικογένεια που θα την υποστήριζε σε κάθε δυσκολία.
Δείτε επίσης: Το έκαναν γνωστό Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ – Έκτακτη ανακοίνωση πριν την επίσκεψη στο Λονδίνο
Εκτός των άλλων, η Μέγκαν ήξερε ότι η Κέιτ ήταν ξένη, οπότε απλά δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί η Κέιτ ακολουθούσε πάντα τους βασιλικούς κανόνες αντί να την υποστηρίζει Η διάγνωση καρκίνου της Κέιτ ήταν ένα πραγματικό σοκ για την Μέγκαν, αλλά δεν βλέπει κανένα τρόπο να αποκαταστήσει τη σχέση απλά επειδή έχει γίνει τόσο δηλητηριώδης».
Αλλά ενώ μια βασιλική επανένωση μπορεί να φαντάζει απίθανη τουλάχιστον αυτή τη στιγμή και στο προσεχές μέλλον, μήπως η Μέγκαν στέλνει αυτά τα κρυφά μηνύματα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού για κάποιον λόγο;
Η Μέγκαν βλέπει το μέλλον της στις ΗΠΑ
Τον περασμένο μήνα, η Μέγκαν ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια νέα μάρκα lifestyle, η οποία θα επικεντρώνεται σε περιεχόμενο για το σπίτι, τον κήπο, το φαγητό και γενικότερα τον τρόπο ζωής, σύμφωνα με το Page Six.
Το όνομα αποκαλύφθηκε στο Instagram και θα μπορούσε να αποτελεί ένδειξη για το μέλλον του Δούκα και της Δούκισσας του Sussex. Το American Riviera Orchard φέρεται να επιλέχθηκε καθώς η περιοχή της υψηλής κοινωνίας της Καλιφόρνια όπου ζουν η Μέγκαν και ο Χάρι, το Montecito, είναι γνωστή ως η “Αμερικανική Ριβιέρα”.
Εστιάζοντας την μοναδική της επιχείρηση στο νέο σπίτι του ζευγαριού στις ΗΠΑ, αντί στη Βρετανία, όπου παντρεύτηκαν, υποδηλώνει ότι το μέλλον τους είναι πολύ πιο επικεντρωμένο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού – και το όνομα επίσης υποδηλώνει την εικόνα που προσπαθεί τώρα να παρουσιάσει το ζευγάρι.
Η ειδική στο branding Lucie Green δήλωσε στη Grazia: «Η ‘Αμερικανική Ριβιέρα’ ακούγεται σαν παλιά αριστοκρατία – και μετά ο ‘Οπωρώνας’ του δίνει αυτή την αίσθηση της υπαίθρου, των Hamptons, της Ina Garten».
Πηγή