Κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους: Στο «κόκκινο» Κηφισός και παραλιακή λόγω δύο τροχαίων (χάρτης)


Κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους: Στο «κόκκινο» Κηφισός και παραλιακή λόγω δύο τροχαίων (χάρτης)


Διαφ.


Με προβλήματα διεξάγεται η κυκλοφορία το πρωί της Πέμπτης (25/4), καθώς δύο τροχαία έχουν μπλοκάρει τους οδηγούς σε Κηφισό και παραλιακή.

Δείτε τον χάρτη:

Αυξημένη κίνηση σε Κηφισό και παραλιακή λόγω δύο τροχαίων

Δείτε επίσης: «Τελείωσε» κάθε σενάριο η Χριστίνα Σούζη: «Μεγάλη έξοδος του Πάσχα με νερό σε…»

Στον Κηφισό το τροχαίο σημειώθηκε στο ρεύμα ανόδου στο ύψος της Λένορμαν με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνηση και προς Μεταμόρφωση του Ρέντη και προς Πειραιά.

Στην παραλιακή το τροχαίο σημειώθηκε στο ύψος της ΕΔΕΜ με αποτέλεσμα η κίνηση να διεξάγεται με μεγάλη δυσκολία προς Γλυφάδα από το ύψος του Φλοίσβου και προς Πειραιά από το ύψος της Αλίμου.

Αυτοκίνητα: Γιατί μειώθηκαν οι πωλήσεις τους στην Ε.Ε για τον Μάρτιο;

Η αγορά αυτοκινήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης «γνώρισε» την πρώτη πτώση της χρονιάς σημειώνοντας μείωση 5,2% στις πωλήσεις οχημάτων και φτάνοντας συνολικά το 1 εκατομμύριο μονάδες.

Δείτε επίσης: Σε επαρχιακές οδούς οι μισοί θάνατοι των τροχαίων – Στόχος η μείωση τους στο μισό μέχρι το 2030

Όλα δείχνουν πως ο χρόνος των εορτών του Πάσχα επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις του περασμένου μήνα στις περισσότερες αγορές της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών: Γερμανία (-6,2%), Ισπανία (-4,7%), Ιταλία (-3,7%) και Γαλλία (-1,5%).

Παρόλα αυτά, στο πρώτο τρίμηνο του έτους, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων συνολικά αυξήθηκαν κατά 4,4%, φτάνοντας σχεδόν τις 2,8 πωλήσεις.

Αυτοκίνητα

Οι μεγάλες αγορές εξάλλου σημείωσαν σταθερή ανάπτυξη από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, με την Ιταλία και τη Γαλλία να καταγράφουν αύξηση 5,7% η καθεμία, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (+4,2%) και την Ισπανία (+3,1%).

Αυτοκίνητα ΕΕ

Τον περασμένο Μάρτιο σημειώθηκε μια αλλαγή στη σύνθεση της αγοράς αυτοκινήτων: τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία υποχώρησαν σε μερίδιο 13% από 13,9% πέρυσι, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυξήθηκαν έως και 29% από 24,4%.

Η βενζίνη και το ντίζελ μαζί κατέλαβαν λιγότερο από το ήμισυ της αγοράς (47,8%, από 51,8%).

Κι όμως υπάρχουν λύσεις: Τα 5 tips που θα σώσουν το αυτοκίνητό σας από την αφρικανική σκόνη

Πόσες φορές έχετε πάει το αυτοκίνητό σας για πλύσιμο και πριν προλάβει να περάσει ένα 24ωρο, το βρίσκεται ξανά σε μαύρα χάλια επειδή έχει ρίξει λασποβροχή;

Μπορεί η άνοιξη να έχει μπει, ωστόσο τις τελευταίες μέρες υποφέρουμε από τα κύματα αφρικανικής σκόνης που σε συνδυασμό με τους νοτιάδες μας εμποδίζουν να χαρούμε τις ηλιόλουστες μέρες και δημιουργούν μια αποπνικτική ατμόσφαιρα.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να γλιτώσουμε τα αυτοκίνητά μας από από το πέπλο σκόνης που τα βρωμίζει;

Αυτές οι 5 συμβουλές είναι εδώ για να σου λύσουν το πρόβλημα!

1. Με τακτικό καθάρισμα

Ύστερα από ένα καλό πλύσιμο, μόνοι μας ή σε πλυντήριο, είναι πιο εύκολο να διατηρήσουμε τη σκόνη μακριά από το αυτοκίνητο.

Αν οι επιφάνειες του αυτοκινήτου είναι καθαρές, με λίγο νερό η σκόνη θα φύγει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Σε περίπτωση που είστε πολύ… σχολαστικοί με την καθαριότητα του αυτοκινήτου, θα χρειαστεί να το στεγνώσετε προσεκτικά για να μη μείνουν στάμπες από το νερό.

Αν είστε πιο χαλαροί, το αφήνετε ως έχει. Δεν θα δείχνει πεντακάθαρο αλλά δεν θα έχει σκόνη.

2. Κέρωμα ή κεραμική επίστρωση

Τα ειδικά καταστήματα περιποίησης του αυτοκινήτου προσφέρουν επαγγελματικές λύσεις για τις επικαθίσεις στις εξωτερικές επιφάνειες.

Η κεραμική επίστρωση είναι μια διαδικασία που προσφέρει αντιχαρακτικές ιδιότητες, γυαλίζει πολύ στο μάτι, αναδεικνύει όλη την ομορφιά του χρώματος και προστατεύει το βερνίκι.

Αν έχετε περάσει το αυτοκίνητο με κεραμική επίστρωση τότε η σκόνη φεύγει πανεύκολα αφού γλιστράει πάνω στο υλικό.

Το «πρόβλημα» είναι ότι η κεραμική είναι αρκετά ακριβή και απαιτεί σχολαστική συντήρηση με ειδικό επαγγελματικό πλύσιμο για να διατηρείται.

Το κέρωμα από την άλλη είναι πολύ φθηνότερο και προσφέρει αρκετή γυαλάδα.

Το νερό και οι επικαθίσεις (όπως η σκόνη) απομακρύνονται εύκολα από την επιφάνεια, όμως κρατάει πολύ λιγότερο και τα αποτελέσματα δεν είναι τόσο καλά όσο θα ήταν με μια καλή κεραμική επίστρωση.

3. Αλλαγή φίλτρου αέρα και καμπίνας

Η σκόνη δεν μένει μόνο στις εξωτερικές επιφάνειες αλλά προχωράει και στα ενδότερα του αυτοκινήτου.

Αν το φίλτρο αέρα σας είναι παλιό τότε καλά θα κάνετε να το αντικαταστήσετε αφού με τη σκόνη θα γίνει χειρότερο ή να το καθαρίσετε με αέρα σε ένα βενζινάδικο.

Το ίδιο ισχύει και για το φίλτρο καμπίνας που αναλαμβάνει να κρατάει σε υψηλή ποιότητα τον αέρα που μπαίνει στον θάλαμο των επιβατών από τους αεραγωγούς.

Αν έχετε εφοδιάσει το αυτοκίνητό σας με aftermarket φίλτρο αέρα (στο εργοστασιακό φιλτροκούτι) είναι ακόμη πιο εύκολο επειδή μπορείτε να το καθαρίσετε εύκολα και γρήγορα με το ειδικό κιτ καθαρισμού του.

Το ίδιο ισχύει και για τις χοάνες και τις άλλες εισαγωγές αέρα που υπάρχουν στο εμπόριο και αντικαθιστούν το εργοστασιακό φιλτροκούτι.

4. Οδηγώ με κλειστά παράθυρα

Αν το πρόβλημα είναι η σκόνη στο εσωτερικό και δεν σας νοιάζει τόσο το εξωτερικό του αυτοκινήτου, τότε επιστρατεύστε τον κλιματισμό και κλείστε τα παράθυρα.

Η σκόνη που θα καταφέρει να εισχωρήσει στην καμπίνα θα είναι σαφώς λιγότερη.

Με ένα πανάκι μικροϊνών μπορείτε να περνάτε τα πλαστικά και τις επιφάνειες για να μαζεύει όση σκόνη κατάφερε να μπει και μετά, το αποθηκεύετε μέχρι να σας χρειαστεί ξανά.

5. Παρκάρω σε κλειστό γκαράζ

Ότι και να γράφουμε, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μη σκονίζεται το αυτοκίνητο είναι η αποθήκευσή του σε ένα κλειστό γκαράζ.

Αν δεν κυκλοφορεί δεν θα συναντήσει την αφρικανική σκόνη, όμως μην είμαστε και υπερβολικοί.

Θεωρούμε περιττή την κίνηση να «κλειδώσει» κάποιος το αυτοκίνητό του στο γκαράζ για να μη σκονίζεται.

Αποτελεί όμως μια αποτελεσματική λύση για να διατηρείται «πένα» αν υπάρχει και άλλο μέσο μετακίνησης και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βγαίνει μόνο για βόλτα ή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Αυτοκίνητο με αφρικανική σκόνη


Πηγή