Ε-shop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες – Συναγεραζόταν με Skroutz και Bestprice.gr


Ε-shop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες – Συναγεραζόταν με Skroutz και Bestprice.gr


Διαφ.


Ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα αποκαλύφθηκε ότι λειτουργούσε ως “μαϊμού”, αποσπώντας χρήματα από ανυποψίαστους καταναλωτές χωρίς να παραδίδει τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει.

Το eshop, που συνεργαζόταν με τις πλατφόρμες Skroutz και Bestprice.gr, άρχισε να παρουσιάζει προβλήματα από τον Φεβρουάριο, με συνεχείς αναβολές στις παραδόσεις, οι οποίες από μία εβδομάδα έφτασαν να είναι ένας μήνας.

Σήμερα, το κατάστημα εμφανίζεται ως “εξαφανισμένο”, με τους τηλεφωνικούς αριθμούς επικοινωνίας να ανακατευθύνουν σε ένα ηχογραφημένο μήνυμα που απλά ενημερώνει για καθυστερήσεις. Σύμφωνα με την εφημερίδα “Καθημερινή“, έχουν κατατεθεί πολλές καταγγελίες για το εν λόγω κατάστημα.

Ε-shop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες - Συναγεραζόταν με Skroutz και Bestprice.gr
Φωτογραφία unplash

Παρόλο που το ηλεκτρονικό κατάστημα εξακολουθεί να λειτουργεί, δεν υπάρχουν πλέον προϊόντα διαθέσιμα προς πώληση. Οι προσπάθειες επικοινωνίας οδηγούν σε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που ζητά συγγνώμη για τις καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία, διαβεβαιώνοντας ότι καταβάλλονται προσπάθειες για την επίλυση των προβλημάτων και την βελτίωση των υπηρεσιών. Οι πελάτες καλούνται να επικοινωνήσουν μέσω email για οποιαδήποτε απορία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το εν λόγω κατάστημα, που ειδικεύεται στην πώληση προϊόντων τεχνολογίας και βρίσκεται στο Καρπενήσι, έχει κλείσει τις πόρτες του, αναρτώντας πινακίδα με την ένδειξη “Κλειστό λόγω απογραφής“. Ο ιδιοκτήτης του παραμένει άφαντος, ενώ οι πελάτες που έχουν προπληρώσει εκατοντάδες ευρώ για αγορές κινητών, υπολογιστών και περιφερειακών, βρίσκονται σε αναμονή.

Ε-shop «εξαφανίστηκε» χωρίς να παραδώσει τις παραγγελίες - Συναγεραζόταν με Skroutz και Bestprice.gr
Φωτογραφία shutterstock.com

Οι πέντε ανεκπλήρωτες παραγγελίες που είχαν γίνει μέσω του Skroutz Marketplace καλύφθηκαν από άλλα καταστήματα της πλατφόρμας. Ωστόσο, αρκετοί καταναλωτές που πλήρωσαν με κάρτα και αμφισβήτησαν τη συναλλαγή, δεν έχουν ακόμη λάβει επιστροφή χρημάτων. Όσοι δε, εξόφλησαν με έμβασμα ή τιμολόγιο, βρίσκονται σε δυσχερέστερη θέση, καθώς δεν υπάρχει τρόπος ακύρωσης της συναλλαγής.

Πηγή: Καθημερινή


Πηγή