Δεν είναι μόνο ο ΗΣΑΠ: 3 νέοι «κόκκινοι» σταθμοί και στο Μετρό της Αθήνας – Σε ποιες περιοχές
Εξελίσσονται ομαλά οι διαδικασίες για την επέκταση της «κόκκινης» γραμμής 2 του μετρό προς τα Δυτικά προάστια, όπως προέβλεπε ο σχεδιασμός της Αττικό Μετρό, με τρεις νέους σταθμούς ως μέρος της πρώτης φάσης της κατασκευής.
Σύμφωνα με το ypodomes.gr, η Περιφέρεια Αττικής γνωμοδότησε θετικά για την περιβαλλοντική μελέτη που αφορά το έργο της επέκτασης της γραμμής προς τον δήμο Ιλίου -κατά τα άλλα απομονωμένο από τα μέσα σταθερής τροχιάς, ένα βήμα απαραίτητο για την έγκριση της ΜΠΕ.
Σημειώνεται πως ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις 3 Μαΐου του 2023 προσέλκυσε συνολικά 4 υποψήφιους ανάδοχους, τους ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM και ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Στόχος της Ελληνικό Μετρό είναι μέσα στο 2024 να υπάρξει ανάδοχος για το νέο μεγάλο έργο μετρό.
Χθες σας παρουσιάσαμε πως «ανασαίνει» η Αθήνα, με τον ΗΣΑΠ να απλώνεται σε όλη την πόλη με 6 νέους σταθμούς.
Η δήλωση της δημάρχου Ιλίου
Για την πορεία των διαδικασιών ενημέρωσε η δήμαρχος Ιλίου Ανδριάνα Αλεβίζου-Κουκουβίνου, με ανάρτηση στο Facebook, όπου αναφέρει πως συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Αντιπρόεδρο Δ.Σ. της Αττικό Μετρό, Νικόλαο Κουρέτα.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη συνεργασία μεταξύ του Δήμου Ιλίου και της Αττικό Μετρό, όπως ο σχεδιασμός των μελλοντικών επεκτάσεων και βελτιώσεις που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Τονίστηκε δε, πως αμφότερες πλευρές εξέφρασαν τη δέσμευση τους για αμοιβαία υποστήριξη. Όπως δήλωσε και η κα Αλεβίζου:
«Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου μας και της Αττικό Μετρό αποτελεί ένα σημαντικό αφετηριακό βήμα προς τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών, της αποδοτικότητας των μεταφορών στην περιοχή μας, της ενίσχυσης της ασφάλειας αλλά και της συνολικής προσπάθειας μας για έναν εξωστρεφή δήμο, πόλο έλξης για όλη την Αττική».
Οι σταθμοί της επέκτασης
Ο σχεδιασμός της Ελληνικό Μετρό προβλέπει 4 χιλιόμετρα υπόγειας διπλής γραμμής και την κατασκευή 3 σταθμών. Οι δύο από αυτούς θα είναι επί της Λεωφόρου Θηβών.
Ο πρώτος είναι ο σταθμός Παλατιανή και ο δεύτερος είναι ο σταθμός Ίλιον στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών. Ο νέος τερματικός σταθμός θα ονομάζεται Άγιος Νικόλαος, στα όρια Ιλίου και Καματερού.
Με αυτή την επέκταση η «κόκκινη» γραμμή διευρύνεται και θα διαθέτει 23 σταθμούς, ξεκινώντας από το Ελληνικό και φτάνοντας μέχρι τα σύνορα του Καματερού. Θα εξυπηρετεί τα νότια προάστια, το κέντρο της Αθήνας, περνώντας από τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και στη συνέχεια θα επεκτείνεται στα δυτικά προάστια της πόλης.
Πηγή